مقالات

تابلو شبرنگ چیست و چه کاربردی دارد ؟

تابلو شبرنگ

تابلویی را که با استفاده از مواد شبرنگ تولید می کنند شبرنگ می نامند. این مواد دارای ماده هایی مانند فسفر و فلورسئین هستند که در زمینه های زیادی کاربرد دارند.

در راهنمایی و رانندگی این نمونه از تصاویر شبرنگ کاربرد زیادی دارند. شبرنگ بودن این تصاویر به گونه ای است که در تاریکی نور زیادی ساطع می کنند و به همین دلیل می درخشند.

در زمینه های زیادی این نمونه تصاویر را مشاهده می کنید که در اندازه ها و کیفیت های متنوع آنها را تولید می کنند. در برخی از موارد شبرنگ ها را روی لباس های راهداران، ماموران نیروی انتظامی و …. نصب می کنند.

فلورسئین و فسفر که در تابلو های شبرنگ به کار گرفته می شوند موجب دید بهتر می گردند. شبرنگ ها را در طراحی و رنگ های متنوعی تولید می کنند. بر همین اساس برای تولید بسیاری از تصاویر آنها را به کار کی گیرد.

در تصاویر تبلیغاتی، ترافیکی و …. شبرنگ های مناسبی را به کار می گیرند. شبرنگ ها در تاریکی نور خوبی ساطع می کنند. دو ماده فلورسئین و فسفر در کنار یکدیگر موجب درخشان تر دیده شده تصاویر می شوند.

کاربردهای شبرنگ در بسیاری از موارد ثابت شده است. بسیاری از خطراتی که ممکن است در تاریکی رخ دهد با استفاده از شبرنگ کاهش پیدا می کند.

تابلو

آشنایی با کاربردهای تابلو شبرنگ

هر یک از انواع تابلو هایی که شبرنگ هستند کاربرد متفاوتی دارند. برخی از کاربردهای منحصر به فرد شبرنگ ها روی تصاویر عبارت است از :

  1. بسیاری از بوم های ترافیکی را با استفاده از شبرنگ های رنگی تولید می کنند. شما در جاده بوم های زیادی را مشاهده می کنید که شب ها درخشش دارند. آنها را با استفاده از شبرنگ تولید کرده اند.
  2. در بسیاری از بوم های تبلیغاتی شبرنگ ها را به کار می گیرند. در واقع باید بدانید که با استفاده از شبرنگ زیبایی و جذابیت بوم های تبلیغاتی چندین برابر می شود.
  3. برای بهتر دیده شده بسیاری از پلاک های خودرو انواع شبرنگ ها را تولید می کنند. شماره های پلاک خودرو با استفاده از شبرنگ بهتر دیده می شوند.
  4. از شبرنگ ها به عنوان برچسب استفاده می کنند. در واقع باید بدانید که انواع لباس های راهداران که باید در شب ها دیده شوند را با استفاده از شبرنگ ها تولید می کنند.

تولید انواع تصاویر مربوط به رانندگی در جاده با شبرنگ

بیشترین کاربردی که از تابلو های شبرنگ دریافت می شود مربوط به تصاویر و بوم های ترافیکی می باشد. از شبرنگ های رنگی که کیفیت بالایی دارند برای ساخت بسیاری تصاویر ترافیکی استفاده می کنند.

تصاویر شبرنگی ترافیکی را در طرح ها و علائم های متنوع تولید می کنند. در واقع باید بدانید که شبرنگ ها تنها استفاده ترافیکی ندارند، بلکه آنها را برای استفاده شخصی هم مورد استفاده قرار می دهند.

به عنوان مثال امکان دارد که شما در جاده با مشکل مواجه شوید و باید از دیگران درخواست کمک کنید. بنابراین می توانید از این بوم های شبرنگی استفاده نمایید.

تابلو

هر یک از انواع بوم های ترافیکی شبرنگی در سازمان های متنوعی به کار گرفته می شود. از آنجایی که بوم های شبرنگی هزینه کمتری دارند در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

بسیاری از افراد بوم های شبرنگی را تنها در جاده ها مشاهده کرده اند. اما باید بدانید که امروزه استفاده از این بوم ها در تصاویر تبلیغاتی بسیار رایج شده است. سازمان های زیادی مانند راهنمایی رانندگی شبرنگ ها را در رنگ بندی های متنوع خریداری می کنند و در بوم ها به کار می گیرند.

برای هشدار دادن به بسیاری از رانندگان این نمونه بوم ها را مورد استفاده قرار می دهند. اگر این نمونه بوم ها وجود نداشتند احتمال این مسئله که خطرات زیادی برای رانندگان به وجود بیاید چندین برابر می شد.

قیمت انواع تصاویر شبرنگی

قیمت هر یک از انواع تابلو های شبرنگ به موادی بستگی دارد که برای تولید بوم ها به کار می گیرند. در بسیاری از مواقع برای ساخت هر یک از بوم های شبرنگ از مواد پی وی سی استفاده می کنند.

مواد شیمیایی مانند فلورانس را نیز برای تولید این بوم ها به کار می گیرند. هر یک از مواد به کار گرفته شده برای بوم های تبلیغاتی کیفیت بالایی باید داشته باشند.

در صورتی که متریال های بی کیفیتی را برای تولید انواع بوم های شبرنگی به کار بگیرند طول عمر آنها را کاهش می دهند. انعطاف پذیری هر یک از بوم ها یکی از مواردی است که برای چسباندن شبرنگ ها روی بوم باید به آن دقت داشته باشید.

برخی از شرکت ها هستند که برای تولید انواع تابلو های شبرنگ از مواد خاصی استفاده می کنند. همین مسئله روی تغییر قیمت انواع بوم ها تاثیر می گذارد. برای اطلاع از قیمت انواع بوم های تبلیغاتی و بوم های ترافیکی باید به خوبی نوع مواد درون تابلوها را مورد بررسی قرار دهید.

در صورتی که متریال های بوم ها را بشناسید می توانید با بهترین قیمت یکی از انواع آنها را تهیه کنید. در واقع بهتر است که ماندگاری انواع متریال ها را بررسی کنید و سپس هزینه آنها را محاسبه کنید. شرکت های معتبری که در زمینه تولید بوم های تبلیغاتی و راهنمایی رانندگی شبرنگی فعالیت می کنند، هزینه مناسبی از مشتریان دریافت می نمایند.

تابلو

خرید بهترین تابلو های شبرنگ

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین تابلو های شبرنگ باید ابتدا نوع بوم را بشناسید و تعیین نمایید. اینکه شما برای سازمان مشخص شده و یا برای استفاده شخصی این نمونه بوم ها را می خواهید اهمیت زیادی دارد. برای خرید بهترین بوم های تبلیغاتی و بوم های راهنمایی رانندگی باید به خوبی در مورد کیفیت بوم ها اطلاعات بیشتری داشته باشید.

این مسئله که بدانید با استفاده از چه متریالی بوم ها را تولید می کنند اهمیت بسیار زیادی دارد. برخی از بوم های تبلیغاتی کیفیت مناسبی ندارند، چرا که متریال های آنها مناسب نمی باشد.

اگر شما قصد خرید یکی از انواع بوم های تبلیغاتی و بوم های راهنمایی و رانندگی را دارید باید در مورد نحوه تولید آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید. بوم های شبرنگی را با رنگ بندی های متنوع شبرنگ ها تولید می کنند.

بنابراین رنگ بندی بوم ها را بر اساس نوع کاربردی که از بوم ها دریافت می شود باید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. برای اینکه طول عمر زیادی از بوم ها دریافت کنید باید در مورد ساختار بوم ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سفارش اینترنتی تصاویر شبرنگی

امروزه بسیاری از افراد برای خرید هر یک از انواع تابلو های شبرنگ، رنگ بندی های متنوع بوم ها را مورد بررسی قرار می دهند. در واقع باید به خوبی بدانید که بوم های شبرنگ کیفیت مناسبی دارند و در دسته بندی های متنوعی تولید می شوند. هر یک از بوم ها را از نظر اندازه و نحوه تولید باید بررسی کنید و سپس آنها را تهیه کنید.

کارشناسانی که تولید بوم های شبرنگی را بر عهده دارند برای خرید بوم ها شما را راهنمایی می کنند. بنابراین شما می توانید بر اساس استفاده ای که از بوم ها می خواهید داشته باشید، یکی از آنها را تهیه کنید. هر یک از دسته بندی های بوم های تبلیغاتی و راهنمایی و رانندگی را از نظر قیمت باید بررسی کنید و سپس آنها را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 1 = هفت